2009
A termékkör további bővítését hozta, mivel a kommunális traktorokat kereső vevőink részéről erős érdeklődés mutatkozott a kifejezetten parkápoló gépek iránt, ezért hosszas keresés és a termékek körbejárása után az olasz Grillo márka mellett döntöttünk. A termék idehaza sem ismeretlen, mivel már néhány éve forgalmazzák, kisebb nagyobb lendülettel.
Az első év a márka és az Odisys összetartozásának az ügyfeleknél történő elmélyítését szolgálta.
A második év már jelentős eredményeket hozott a márkának és nekünk is. A kecskeméti városgazdaság például a márka egyik csúcsmodelljét választotta a korábbi márka helyett.
Szintén a 2009-es év új terméke a Sicma – talajmarók és ásógépek. A márka kimagasló ár/érték/minőség arányával hódít a magyar piacon.
Cégünk 2009 – ben megtartotta piacvezető pozícióját a kommunális gépek piacán illetve jelentős piaci részesedést szerzett a szántóföldi gépek piacán.
A 2009-es évet a cég több mint 2 milliárdos forgalommal zártuk.